Sunday, May 22

Berangkat Ke Kota Suci Mekah

Labbaika Allahumma labbaika.
Labbaika la syarika laka labbaika.
Innal hamda wanni’mata laka wal mulka.
laa syarika laka.

Ya Allah, aku datang karena panggilanMu.
Tiada sekutu bagiMu.
Segala ni’mat dan puji adalah kepunyanMu dan kekuasaanMu.
Tiada sekutu bagiMu.


InsyaAllah saya akan berlepas ke tanah suci Mekah utk menunaikan ibadah umrah pada hari ini...di kesempatan ini, saya ingin memohon berjuta kemaafan kepada semua yang mengenali diri ini..Halalkanlah segala-galanya yang pernah diberi,dijamah sepanjang perkenalan kita... iringi lah saya dengan doa agar saya selamat pergi dan selamat kembali serta dapat beribadah dengan tenang disana nanti serta dipermudahkan segala urusan saya disana nanti...insyaAllah...

syukran..=)

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More