Thursday, October 1

RaYA...rAya...RAya...hurm...Vol. 3..

Ahad,20 September 2009

Selamat Hari Raya....seperti biase preparation utk smbhyg raya...masing2 sibuk iron baju seawal pagi...bagi golongan wanita pulak sibuk melilit tudung...ada yg stail CT...Ekin..Mcm2 stail la....yg penting masing2 semua berebut2 nak nmpak cun..cun ke??huhu...smbhyg raya kat surau berdekatan umah nenek...tapi group lelaki2 macho 16taun keatas diharuskan smbhyg kt masjid....bkn pe..surau xmuat sebenonya...hahaha..tema warne baju taun nie warne biru..selesai solat aku berkesempatan menziarahi pusara Atuk,Pakcik dan Abg aku yg sulung...semoga roh mereka dicucuri rahmat olehNya..ameen...Ha..skang sessi be rmaaf-maafan pula..mula dari kecil hingga dewasa...tua kepada muda..wah so touching..pastu duit raya time....mcm aku dah xpat dh wit raya lagi dh...coz dh keje..kene kuar duit raya lagi ada laa...so bagi laa pada sepupu2 aku...pastu sessi bergambar bersama keluarga lak...meriah2...semua sessi kene berlaku ngan cepat..bukan pe kang orang dh dtg susah plakkan...so raya pertama xgi jln mana2..just tunggu org dtg jew ke umah nenek...kalo berjalan raya pun kat rumah jiran berdekatan umah nenek jew...penat jugak la...penat makan..huhu..letih sgt layan tetamu..mlm tu tido awal...

that's my big Family...xsemua yg ada


that's all my auntie n uncle...senang citer adik beradik mak aku laa..


nenek bersama cucu2nya...xsemua yg ada...

to be continue...

salam..

~~out


0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More