Friday, October 2

RaYA...rAya...RAya...hurm...Vol. 4..

Isnin, 21 September 2009

dah masuk hari kedua beraya...so baru lah bley gi jln2...first rumah ialah umah mak tiri kepada mak aku (nenek tiri aku la..)..rumah die kat Kg. Laut...dh lama xjumpe...bertanya khabar...macam2 story..yelaa lame dh xblk...so berkesempatan blk ni amik la peluang sebaik mungkin...dh habis berborak..kami continue ke rumah Abang mak aku (anak nenek tiri aku la)..kire abg la kan..yelaa ayah sama ..mak je yg asing2...rumah die kat area kuala terengganu(x ingatlaa nama tempat die..)..rumah nyer cantik sekali...sekali jew..huhu..(jgn mare yee ayah chik)...berborak2...bergosip..wah macam2 la..kebetulan kakak mak aku ada so bertambah hapening+touching....aku plak diperkenalkan ngan sepupu2 aku yg baru..malu+segan pun ade...almaklum laa..dh lama xjumpe...dan ade yg xpenah pn aku jumpe...rase mcm pelik kan aku jd pemalu secara tiba2..hahaha...yg penting aku memulakan langkah untuk berborak ngan dieorg...anak mak long aku semua lelaki..4 orang semuanya..anak Ayah Chik plak 3 dara pinggitan dan 1 lelaki..semua sepupu blah tiri ni hapening+gila2 gak...kire ok la kn..hoho..so makanan yg terhidang besh habis..aku nama kan die nasi beriani tanam..meletup rase die..selesai semua agenda bertolak plak gi umah mak ngah kat batu burok...pastu balik la....satu hari berjalan sakan...tp penat la jugak..penat makan+drive...yg penting seronok la juga..xde laa aku terperap je kat umah nenek aku tue..esok dah nk bertolak blk...tp blk putrajaya dlu...coz sepupu aku ade final exam kt Uia..so blk putrajaya dlu...

nie keluarga mak long..


nie plak keluarga ayah chik


that's all me..

to be continue..

salam..

~~out..

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More