Sunday, September 6

Di Lemma???


hurm..pening pala pikir nak blk kg(ganu) ke tak raya nie...aduyai...saudara mara semua ajak balik kg taun ni..tp aku rase cam malas la..ingt nak lepak melaka je...lepak ngan kengkawan lg besh..tp kalo ikutkan dah lame la juga ak xblk ganu..bukan pe..xmeriah la...pastu bkn dapt gi jln2 pn(wit raya pn xpat)...

hurm..entahlaa..nk blk naik pe...naik bas tiket dh hbs...makcik aku pelawa bawak keta die..tp aku segan+risau..segan coz seganlahh..huhu..risau coz yelahh keta org..kalo pape jadi susah beb..wat2 kat tgh jln break down ke tayar meletup ke etc ke...mampuih ak...dh la aku 'zero' pasal perihal kete nie..bukan nye mntak rosak tp takut berlaku je...just berjaga2..

hurm...lagi satu mesti nk kene standby wit bnyk beb..kalo setakat tol ngan wit mnyk leh cover lg..nie kalo buat la die rosak...habis ak..aduyaii...kusuuutt ak pikir nie..nk wat camne ek??tak blk kang ngajuk lak nenek ak..tp kalo balik kang aku lak yg merana..

entahla...

~~out..



0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More