Sunday, December 5

PengaJaran...

Semalam Aku Gi Kedai Mamak Kat Bawah Rumah Aku...(Rumah Flat)...Tekak Tetiba Nak Makan Eskem.....So Sampai Je Kedai Mamak Tu Aku Pn Belek2 La Eskem Yg Ade Kt Dalam Kotak Sejuk tue (its mean peti ais da)....aku pn nak la tnye harga kt mamak tue...tgk die tgh ckp telefon...ak pn dgn sopannye suwit la kt die...die pn respon ngan tunjukkan jari telunjuknye....so aku faham la mksudnye RM1 la kan...takkan 1 Malaysia plak...hehe...pastu aku pn pilih laa eskem tropicana hijau...sampai je kt counter tetiba mamak tu sound aku...

Mamak : abg...sy xske laa abg suwit2 sama saya camtu...kalo abg panggil saya woi pn xpa...

Aku : (dengan muka sentap) lah...nape??xbley ke??

Mamak : Sy xske la bang...kalo kt sana(india kot) kalo suwit2 ni...dieorg panggil anjing..sebab anjing xfaham itu cakap....

Aku : Loh Yeke!!!mana la sy taw...sori ek...

Mamak : ok2 xpa2...

aku pn terus beransur meninggalkan kedai dgn pelbagai persoalan...erm...sabo jelaa...pasni nasihat aku pada semua...kalo nk panggil tu jgn suwit2 ek...panggil WOI je...huhu

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More