Thursday, December 30

Suzuki Cup-MALAYSIA Win Agreget 4-2

Alhamdulillah...Syukur3...Tak Sia2 Memenuhi Dataran Putrajaya tadi...Memang hapening gile...pada mulanya memang rasa malas nak gi...bukan pe sebab hujan lebat td...pastu disusuli ngan renyai2...so terpaksa la aku layan feel tgk bola sorang2 kt umah....tetiba bunyi yg teramat riuh kedengaran sampai ke rumah aku mase penalti Indon x berhasil...aku pn tgk kt balkoni umah aku..rpenye bunyi gamat tue dengar dari Dataran Putrajaya...pergh Kencang laa korang...hujan still renyai2 lagi korang still semangat.....cayalaaa...tanpa berlengah aku pn bersiap siagalah berderum ke sana....memang dh dijangka....ramai yg amat manusia disana...pak2 indon kelihatan gak...tp mereka tgk bola dari tapak pembinaan jelaa...


semangat berkobar2 aku terhenti setelah ade Polis @$%#%$& carut kat aku....nak marah2 tak tentu pasal...wey...lek laa...bukan aku merempit pn...aku nak park moto je kot...agak kasar la bahasa ko....kerana ko sorang habis semua Yg Beruniform macam ko aku dh x respek laa...alasan die jgn park dekat2...motifff??sedangkan dh ade moto pn park kt situ...die maki aku


Polis ~@!##$#%^$&: Wei ko xreti bahasa kee...tak faham arahan lalulintas ke...kan dh ade kon kt depan tu....


Aku: Lahh...Dah tentu laa Polis kt depan tu bagi masuk.....saya pun masuk laa...saya nak parking kat sini...dekat sikit...lagipun hujan ni...


Polis@!!$#@%$%^: Mana boleh parking sini....


Aku: Malas nak membantah aku pn turutkan laa ckp si polis #%@W%$$& tue....


Polis: pastikan Parking kt belakang dari tong sampah hijau tu...


Panas ati aku tak terkire laa...nak je aku jawab...LAEN KALI WAT LA SIGNAGE PARKING SAMPAI HAD INI SAHAJA....YENADEEE....memang angin aku...terus potong mood aku nk tgk bola...dahla xde budi bahasa....Damn...tapi bodoh gak laa Polis!$#!#$@%$ tu...aku lalu kat belakang...n then aku park kt tempat yg aku nak park td...baru puas hati aku.....hahahaha...


Papepn semangat aku kembali pulih sebab tgk ramai gile rakyat Malaysia membanjiri Dataran Putrajaya....Masing2 dgn berjesi kuning bagai....mmg tabik laa.....erm...masa MAlaysia dapt gol pertama memang riuh yang amat laa...aku rasa Suara tu boleh dengar sampai Stadium Bukarno kot..haha...memang kuat dengan tiupan wisel+gendang...Mmg Terbaik laa...huhu.....trus hilang rase moody aku tadi....hurmm...Alhamdulillah Malaysia menang juga akhirnya....Sekalung Penghargaan wajar diberikan kepada Khairul Fahmi...Keeper Malaysia....Anda Memang Terbaek!!!Semua Player Malaysia TAHNIAH!!!Nak Tau Berita Penuh KLIK k...



p/s : PM Bagi Cuti hari Jumaat ni??Btul Ker??

Rakyat Malaysia harus berterima kasih pada player malaysia....Tenkiu!!!

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More