Thursday, September 15

Kalo Berani Bacalah...huhu

Last 2 day jalan2 kat MPH Alamanda...terjumpa lah buku ni...tajuk die je dah gerun kot dengar...tajuk die "Kahwin Sekarang Siapa Takut"..pastu ce tgk kat bhgn atas di sudut kiri buku ni...ha amacam berani x??haha..macam aku terus jadi takut nak baca...boleh lak camtu...bukannya xnak kawen ok...cuma lom masa lagi..(ceh alasan je tu)..hahaha..ni nak cite sikit perihal buku ni...

Pengarang : Muhammad Muhyidin
Penterjemah: Nur Azlina
Penyunting: Dr.Mohd.Puzhi Usop

Muka Surat: 346

Keterangan Buku :

Rasanya tidak ada orang normal yang tidak mahu bernikah. Namun, acapkali saat keinginan bernikah itu membuak-buak, saat itulah pula beribu-ribu alasan untuk menundanya muncul di dalam benak fikiran. Masih perlukan waktu untuk saling mengenali dan memahami sifat masing-masing, belum mantap ekonominya dan berbagai-bagai alasan lain lagi.
Buku ini akan meruntuhkan segala keraguan anda untuk segera bernikah. Buku ini juga sekaligus menjawab persoalan umum bagi pasangan yang tidak mahu menyegerakan pernikahan disebabkan masalah ekonomi yang belum cukup mantap.
Ditulis berdasarkan pengalaman penulisnya sendiri telah menambahkan lag] kemantapan buku ini yang mampu menggetarkan hati pembacanya. Oleh itu, bagi sesiapa yang sedang dilamun cinta tetapi masih ragu untuk menuju gerbang perkahwinan, wajib hukumnya membaca buku penuh inspirasi ini.
Selamat membaca, gapailah kebahagiaan dengan segera untuk berani bernikah!
"Buku ini memang sangat inspiratif. Setelah membacanya saya mempunyai kemantapan hati untuk bernikah meskipun bermula dari kosong dari segi ekonominya. Sekarang, setelah bernikah, saya mendapatkan banyak perubahan itu. baik dari segi ekonomi mahupun kebahagiaan hidup. Dan, kekuatan daripada buku ini amat terasa, kerana ditulis berdasarkan pengalaman penulisnya sendiri yang merujuk kepada ajaran Islam yang mulia. Sebuah buku yang menyuntikkan semangat.”

So amacam???Ada Beran x???hehehe

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More