Monday, March 7

7/3/2011 Jam 0030 pg..

baru balik dari tol kajang...selepas teman makcik n pakcik hantar anak die kat Ampang ngan UIA..so selesai semua dalam jam 0000 lebih aku pn amik balik moto kt park tol kajang n truskan laa misi utk pulang berehat coz harini (7/3) nak gi outstation lak...ade progrm kt PD...so otw balik nak dijadikan cerita aku terlibat ngan insiden..tayar moto aku meletup gara2 terlanggar 'something' kat tengah jalan...so ape lagi...aku hilang kawalan dan kecepuk..aku pn terseret 'manja' laa kat jalan raya tu...terpinga2 gak aku...memula nak jatuh tu aku konpius...nak pose camne...last2 terseret laa badan ngan sedikit punggung aku..hurmm..aku pn angkt moto aku yg leh tahan nazaknye check keadaan diri..takut gak ade yg patah2kan...Alhamdulillah..melalui scan aku xde laa yg patah2 n then aku terhencot2 ke tempat kejadian..nak gak tgok aku langgar ape sampai rim tayar aku leh crack..so dgn gigih tolak moto park tepi jln n then gi la tengok...laa batu ke..ish2..patut laa...kuat gak batu ni kan..so aku pn try la kol beberapa member..kol2 xangkat...maybe dieowg dh tido kot...dh lewat malam kan..erm aku pn try la start enjin...Alhamdulillah...leh hidup...dan aku pn meneruskan perjalanan pulang aku...

Ni la Batu yang aku maksudkan...

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More