Monday, March 7

7/3/2011 Jam 0730

sampai di hospital..terus ke kaunter triage..dia pn bagila suntikan tahan sakit kat punggung....yelaa takut tak larat nak tunggu lama..Almaklum laa...ramai lagi yg urgentkan...so tnggu nyer tnggu aku nyer turn dlm jam 0930 baru nama aku dipanggil...trus kene lecture ngan doktor sebab dtg hospital lambat..die takut ade infection bagai....aku pn tahan jela telinga...nk watcmne...salah aku kan..so Dr. pn suruh amik injection kancing gigi ngan pi xray kat kaki kanan dan kiri+pergelangan tangan kiri + dada...sementara tnggu keputusan aku pn di dresing oleh betul2 yang pakar laa...leh tahan pedihnya...so sabo jelaa...lepas tu Dr. panggil masuk bilik balik n then die kate xde pape masalah ngan X-ray aku..Alhamdulillah...syukur sgt2..pastu die kasi MC 3 hari...terkejut gak aku...lamanya...so aku pn gi farmasi amik ubat n pi break1 kt cafe die...menu nasi ayam..bley...huhu....dalam jam 1100 aku pn balik laa ke rumah....hurmm..Alhmadulillah...naseb xde yang serius...

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More