Tuesday, March 8

8/3/2011 Jam 0630

Erm cam biasa bangun seawal mungkin...sebab tak berapa selesa nak tido..tempat luka berair + cam nanah...bau gak laa..adehh...nak try shower...pedih yg amat...so aku hentikanlah niat nak shower..aku just lap2 badan dan tempat yg luka....bnyk gak aku tnye pendapat org perihal utk cepat keringkan luka...macam2 pertua yg aku dapat..my frens zali aoh letak jeli gamat pastu hairdryerkn die sampai kering...jgn pakai yg panas..just bukak angin je...pastu tnye my frens yg blaja medic kat india die kate kene letak analgesic cream...dan macam2 laa....tapi aku tak sempat nak praktikkan pn..dh duk terperap je kt umah...nak gerak2 pn susah...pastu aku kol cousin aku yg jd jururawat kt Hosptl Ampang..so die sarankan aku gi dresing kat hospital or klinik berhampiran...aku pn ngan gigih sarung pakaian n trus ke bus stop nk tnggu bas ke klinik..sesampai je di klinik aku pn telah di dresingkan oleh jururawat kt situ...sakit bukan kepalang laa...pastu yang aku xleh trima kene bukak seluar laa...nak dressing kt punggung...segannye...tuhan saje yg tahu..tp nak wat cmne..daruratkan..so let go jelaa..pastu balik tutup muka...huhu....


ni la hasilnya...huhu..jaring tu ade cerita di sebaliknya...hurmm..nantikan ek..

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More