Monday, March 7

7/3/2011 Jam 0630

Sesampai di rumah..aku mula rase2 pedih disekitar dada dan punggung...aku pn terus melucutkan pakaian...dan aku lihat badan aku (sekitar dada kiri) dan Punggung kanan ade kesan calar...maybe berpunca dari geseran tadi..aku pn keluarkan first aid aku...amik dettol dan cuci la luka yg ade melekat kat badan...pedih jgn cakap laa..hanya tuhan yang tahu..after dresing sendiri aku pn trus tido...xlarat..penat sangat...sakit??lom lagi..aku pn terjaga dari tidur jam 0630 dan arghhh....sakit!!!kaki, tgn dan kesan calar mula menikam2...sakit yg amat...harini aku ade outsation ke PD..ade meeting..hurm..aku pn snap gamba luka aku n then send laa kat my bos...pe lagi...my bos pn kol...die kate dh gi klinik lom..mmg blom pegi lagikan...masak aku kene marah...pakai baju keje hati berbelah bagi...nak gi hospital ke??nak gi keje??erm...so aku pn wat kate putus gi laa hospital (kecemasan)..memandangkan unta aku uzur aku pn naek la bas..naseb baek laa bas xlambat..aku dah penat berdiri..Almaklum laa...xleh nak duduk...kenapa??faham2 la...huhu..

ni la lukanya...kat punggung xleh upload...18SG...huhu..





to be continue

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More