Thursday, March 17

:::::Penantian Penuh Siksa:::::






alahai bas...


harini balik lewat sikit..banyak bende xsettle lagi..hari ahad dh flight ke sarawak..xmo laa ade bende yang terlepas pandang...kalo dekat xpe..hurmm...aku pun punch kad kol 6.58 petang n terus ke bus stop...tnggu nyer tnggu...bas 800/200 xmuncul2....asyik2 bas 500...400....100...je yang ade...pihak pengurusan xwat penyelarasan kot..sampai ade bas 500 serentak sampai...hurm...sabojelaa...tnggu nye tnggu sampai mata aku makin mengecil (ngantuk)..Ya Ampun...ngantuknye...7.40 malam baru lah sampai...aku pn tahan laa pakai payung(hujan tadi)...pastu kene sound ngan driver..'asal pakai payung tahan bas'...aku diam jelaa...dlm hati ni menyirap gak...dh la lambat...pastu sedap je sound aku...ok aku bagi situasi...ko tgh mamai...hp kat tgn...beg sandang di sisi bersama payung...tetiba bas muncul...dgn no yg tertera 800 yang leh tahan kecik nye...ble bas dh hampir baru aku nampak..so tgn kanan aku capai beg dan galas sebelah sambil tgn kiri mencapai payung...keadaan tempat tnggu bas yg leh tahan licin nyer menyebabkan aku berhati2 takut jatuh...tahan2 bas dengan sopan bas xnak benti..maybe tak nampak kot aku yg Kecil ni...aku pun dengan pantas hulur la payung memandangkan tgn kanan aku ada hp...xmo aku merana lagi tnggu the next bas...hurm2 tup2 kene marah...so pikir2 laa...malas layan pakcik tu...yg penting aku nak sampai kat umah....kepala dh berat bangat..huh...
p/s:200...800..100..etc tu no bas nadiputra putrajaya yang menunjukkan destinasi...


0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More