Monday, January 3

Hari Pertama Persekolahan...

Mesti rata-rata akhbar mahupun para blogger tegar sibuk menyiakan berita atau cerita mengenai hari pertama persekolahan...so aku pun nak tumpang sekaki walaupun takde anak lagi...huhu...mesti dari pagi tadi semua warga ibu sedang bertungkus lumus menyiapkan anak masing2...ade yang liat nak bangun pagi...ade yang meragam xnak ke sekolah..dan ade yang excited habis nak gi skolah...pastu ade yang bawak bermacam-macam dalam beg sekolah

sampai je sekolah mesti ada yang menangis laa...xnak berpisah ngan keluarga. la..ade yang seronok sangat sebab dapat jumpa kawan baru...huhu..so sweet kan kenangan tue..aku cuba gak nak remember time aku sekolah dulu...mak aku kate aku excited gile..ntah laa...xpat nak imagine...huhu...mesti comelkan aku time tue...hihi..ble pikir2 balik banyak kenangan yang dilalui pada zaman persekolahan...ade yang seronok ade yang tidak..tapi disekolah laa peribadi setiap manusia itu dibentuk...thanks to All my teacher dari sekolah rendah sampai menengah...coz sudi layan kerenah aku...huhu...bersyukur sangat...so layan la ek berita ini

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More