Sunday, January 9

Komen Raptai AJL 25


Rentetan Dari Raptai AJL Semalam...


YUNA:Persembahan Sangat Memukau...Kemungkinan besar boleh menang malam nie...

Tomok :Persembahan Menarik tapi sayang Tahap Vokal Tomok Masih Seperti dulu...maybe nampak tomok terlalu fokus dengan tarian berbanding nyanyian...

API : Memula Excited aku nak dgr lagu nie...akhirnya hampeh...bercelaru bagai...korang xnampak bersatu...masing-masing berlumba2 nak menonjol....akhirnya hilang rasa tenang nak dengar lagu korang....aku harap malam ni korang xkekalkan lah bende yg berlaku semalam...Lan..jgn lpe gi sound check....

SHAHIR: Biasa2 je...bagi aku ade part dialog tu macam menganggu feel lagu tersebut...maybe setengah org suke tapi bagi aku macam xperlu pn xpe...mcm persembahan hari PIBG sekolah pn ade....

MUH & Black : Ok...kre sedap la didgr...cuma xde ape2 impak yg besar je...so harap malam ni better k..

HAFIZ : Ok la jugak....ngan sketsa di pentas...cuma nasihat agar perjalanan persembahan tue biar lancar la k...

ANA RAFALI: biasa2 je...

FAIZAL TAHIR : Selamat Malam best lagu ni...tp xtaw la ape gimik yg faizal nak buat...sebab semalam tgk cam ade hidden something....jgn terhidden trus dh laa...Hanyut mcm not bad tp faizal bnyk maen sikit...maybe nk suprise...jgn die tersuprise udah laa...

ADIRA : Props yg digunakan mcm nothing...baek die fokus pada vokal...

BUNKFACE: Sepatah Ayat Pn aku tak dengar pe die sebut....ntahlaa...

BLACK : Harap Better Malam nie..

STACY: cam biasa laa persembahan bertenaga....tp lagu mcm xbape strong....tp aku cdangkan kalo stacy xmenari....mesti semua pelik..huhu...

HUJAN: pn sama gak...tak dengar pe yg disebut....

Keseluruhan Raptai semalam bagi aku amat mengecewakan....utk semua finalis....nampak terlalu fokus pada props persembahan sampai abaikan vokal,feel ngan lagu....arrangement muzik orkestra dh cukup bagus dh..abg Ramli MS dh bagi yg terbaik dah...tapi korang cam xleh nak bersatu dengan lagu....nmpak lagu lagi strong pada vokal korang....so harap malam nie xla seteruk semalam la ye....4 meYUNA paling stabil berbanding yang laen...kalo korang rasa betul2 nak wat persembahan ikut contoh persembahan oleh Dato' CT...tu la gred Persembahan AJL yg sebenar....Nasib baek ade 3Diva semalam....kalo x memang bosan laa raptai semalam....papepn pengacara Ally+FBI+Cheryl mmg Terbaek...huhu...Moga2 Malam nie tak teruk laa yee....

p/s: pada semua peminat2 artis kat atas ni sori la ngan komen aku...laen orang laen pandangannya...aku pn bukannye Juri Profesional...so jgn risau..xde effect nye komen aku ni...

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More