Saturday, January 1

Tahun Baru 2011...Pe Yg Besh??

'sad' Alhamdulillah...Syukur....masih diberikan nafas untuk meneruskan hidup serta menjalankan tanggungjawab sebagai Khalifah 'pelakon' di pentas dunia yang hanya sementara ni...Berdoa agar jalan penceritaan untuk tahun 2011 ni lebih baik dari tahun sebelumnya....lebih mendapat keberkatan dari tahun sebelumnya...lebih dilimpah Rahmat Rezeki yang berlipat kali ganda...serta ditetapkan Iman kepada Nya....Ameen..


Seperti Tahun2 yang sebelumnya....untuk tahun baru ni aku berazam nak jadi lebih baik dari tahun sebelumnya...that a standard azam kan..huhu....papepn itu la my guide to be much better n the best for this year...huhu...yg penting tahun ni aku berazam nak further study...semoga dipermudahkan...Bab kerja cam biasa laa...tak lari dari kesibukan...walau bagaimanapun(skema word), aku akan cube spare time tu study...kengkawan doa2 kan semoga hajat aku tercapai ek....n then surely aku nak upgrade my gred to another level....tnggal satu exam utk past..harap2 tahun 2011 membawa tuah...ameen again...


Untuk Tahun 2011 ni aku bercadang cam nak gi melawat ke negara2 jiran..nak berjalan2 sambil menimba Ilmu...nak tengok suasana kehidupan masyarakat disana...bak kata pepatah...Jauh Perjalanan Luas Pandangan...hurm...hope it will come true..ameen again...


Untuk Tahun 2011 ni gak aku nak cbe Kukuhkan ekonomi aku...cbe pape je yang terbaek..tp yg penting say "NO TO MLM"..FullStop!!...memang dah tak berminat...so dun try me...watch out k...hahaha....setakat ni banyak gak plan...cuma berangan jelaa...tak taw jadi ke tak...huhu...nak cite ke??erm...ok laa..sebenarnye nak cbe jd Pelakon ke Pengacara ke..tp bukan Penyanyi laa..sore xsedap...uhuhu...sape2 ade kenalan leh laa suggestkan nama aku k..huhu...(blushing)..hahaha...saje je...lom cbe lom taw kan..hehe..InsyaAllah..Ameen Again....


Tapi Yang paling penting utk Tahun 2011 ni berbanding yang kat atas....aku nak jadi anak yang baek terhadap Ibu n my late ayah...also to all my family...Hope dapat tunaikan hajat dieowg...




Maksudnya: Ya Allah Ampuni segala Dosaku,dan (dosa) kedua ibubapaku, dan rahmatilah mereka keduanya sepertimana mereka mendidikku pada waktu kecil..


Didoakan Semoga Ayah Tenang disana...betul kate2 org dulu...bila dah takde kat depan mata baru nak terkenang...tapi ni bukan terkenang...ni Rindu...tetiba teringat kt entry lama kat blog lama aku...bukan taknak update...tapi aku dah lupa password die...tu yg ade waksjournal version 2 tu...huhu..


Xmo sedeh2 laa...kene hepy...tol tak...huhu...n the lastly...aku nak sgt jmpe ngan semua kengkawan dari skolah rendah dan menengah aku...nk wat reunion besar2 ran...insyaAllah kalo diizinkan...jangan lpe dtg k...


0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More