Sunday, January 2

::::UNiFi::::

wah...excited tol bangun pagi ni...yelaa...hari ni 2.1.11...huhu pe yg speselnye kan...bukan bufday aku pn....bufday awek pn bukan....masalahnye aku ade awek ke??huhu...keep it secret...hahaha...bkn pe, seperti yg dinanti2 hampir 2 minggu sudah...UniFi aku akan sampai jam 9.30 pg...erm pe lagi..tnggu nyer tnggu smpai kol 10 kot...xsampai2 lagi...risau gak aku...aku pn turun tnggu kat bawah...almaklumlaa rumah jenis apartment kan...tnggu nyer tnggu sambil deal lg dgn maintenance apartment sini...tetibe satu van TM lalu depan aku....aku rase tul a kot...aku pn tnggu la die kt umah....sampai umah die say sori lambat...sebab cari kunci bilik TM kt bawah xjumpe...so aku risau la...die kate xpe..die akan cuba pasang harini....ok ak. pn tnggu sambil layan anak buah aku..kebetulan abg ngan kak ipar aku dtg...pastu dimeriahkan lagi dengan nenek ngan cousin2 aku yg kebetulan jugak dtg menyinggah ke rumah dari bentong...(bukan nk celeb aku pasang UniFi k..)haha...so funny...tetiba mamat2 TM pn dtg balik kerumah aku...die kate kunci still tak jumpa..so die xpat pasang...erm kecewa gak laa..tp nk wat cmne...aku say xpelaa..tp ble leh pasang balik...terpaksa la tnggu next week....xtaw la hari pe...sabo jelaa..baru nak menikmati kelajuan yg diwar2 kan...huhu...pape pn xpelaa...tnggu laa next week....sabo jelaa...

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More